• banner(1)

Oriunilex PEEL AND STICK CUCINA PIASTRELLE DI MURO - Fatte di materiali sicuri è naturali, senza metalli pesanti, senza formaldeide. Hè ligera è solida, faciule da installà è pulita, resiste à u calore è l'umidità.

Questa piastrella di mosaicu di petra ligera, faciule da sbucciate è incolla furnisce un aspettu elegante è mudernu per ogni spaziu cù una petra di alta qualità posta nantu à materiale adesivo chì rende l'installazione ancu più simplice è faciule!

sdbwwq

Ogni tile di pelle hà un sustrato biancu chì, una volta sbuchjata, espone una strata appiccicosa chì pò aderisce à quasi ogni superficia sempre chì hè pulita, spogliata è incollata.

asne12rsfa

A luce riflette suttilmente u chip lisu, mentre chì u chip poroso pare più matte è hà caratteristiche cristalline.

Stu patch di pelle Mosaic hè adattatu per i muri interni è pò esse usatu in spazii secchi è semi-umidi

dfnergr

Questa tile di impiallacciatura ùn hà micca bisognu di stuccatura, tuttu ciò chì avete bisognu hè un pulitore ligeru è una sega bagnata, cunsigliata per a petra o forbici, è se u tagliu hè necessariu poi sbuccia è incolla.

Adatta per pareti interni cum'è pareti di bagnu è backsplash di cucina.

Impermeabile, resistente à u calore, resistente à l'umidità, prutezzione di l'ambiente - Certificazione CE, senza metalli pesanti, senza formaldeide, micca faciule da cambià u culore in 3-5 anni.Tollera 176 °F è -40 °F.

dbwqf12
qsdbntnq2

Ligeramente sopra à a linea "grout", queste piastrelle backsplash spogliate è incollate sò un modu pocu costu per aghjurnà a vostra cucina per un aspettu chic è mudernu!Cù dimensioni è piastrelle microtextured chì pareanu a cosa reale è disinni cum'è piastrelle classiche di metro o un set di opzioni di marmura, e cucine di alta qualità sò ghjustu à a vostra manu senza u costu caru.

adqfwq21

Tagliate è splice DIY per decorate a vostra casa secondu e vostre idee!Facile da taglià è stallà, basta sbuccia è incolla!Nisuna grout, senza cola, senza mess, senza arnesi speciale è senza sperienza necessaria.

Facile da pulisce è sguassate - Piastrelle adesive cù superfici gelatinose permettenu di pulisce facilmente e tile, sguassate e macchie è evità u prublema di pulisce a polvera è a terra in i crepacci di i tile tradiziunali.In casu di necessariu, aduprate un secadoru di capelli per scaccià i tile senza dannà i muri.


Tempu di Postu: Feb-21-2022