• banner(1)

1. Prutezzione verde è ambientale.U pavimentu SPC hè un novu tipu di materiale di pavimentu inventatu in risposta à a riduzione di emissioni naziunali.A resina di PVC, a materia prima principale di u pavimentu SPC, hè una risorsa rinnuvevule ecologica è micca tossica.Hè 100% liberu di formaldeide, piombo è benzene, metalli pesanti è carcinogeni, volatili solubili è radiazioni.Hè veramente naturali è ecologicu.U pavimentu SPC hè un materiale di terra riutilizzabile, chì hè di grande significatu per prutege e risorse naturali di a nostra terra è l'ambiente ecologicu.

2.100% impermeable, PVC ùn hà micca affinità cù l'acqua, è ùn muffa micca per via di l'alta umidità.In i zoni miridiunali cù più stagioni di pioggia, u pavimentu SPC ùn serà micca deformatu per l'umidità, per quessa hè una bona scelta per u pavimentu.

qqwqvvqw

3. Prutezzione di u focu: u gradu di prutezzione di u focu di u pianu SPC hè B1, secondu solu à a petra.Si spegnerà automaticamente dopu avè lasciatu a fiamma per 5 seconde.Hè ritardante di fiamma, combustione micca spontanea, è ùn pruducerà gasi tossichi è dannosi.Hè adattatu per l'occasioni cù elevate esigenze di prutezzione di u focu.

4. Anti skid.In cunfrontu cù i materiali di u pavimentu ordinariu, a nano fibra si senti più astringente quandu hè esposta à l'acqua è hè menu prubabile di slip.Più scontra l'acqua, più astringente diventa.Hè adattatu per famiglie cù anziani è zitelli.Hè u materiale di terra preferitu in i lochi publichi cù elevate esigenze di sicurezza publica, cum'è aeroporti, ospedali, kindergartens, scole, etc.

5. Super resistente à l'usura.A strata resistente à l'usura nantu à a superficia di u pavimentu SPC hè una strata resistente à l'usura trasparente trattata da l'alta tecnulugia, è a so rivoluzione resistente à l'usura pò ghjunghje à circa 10000 rivoluzioni.Sicondu u gruixu di strati resistenti à l'usura, a vita di serviziu di u pavimentu SPC hè più di 10-50 anni.U pianu SPC hè un pianu di longa vita, soprattuttu adattatu per i lochi publichi cù un grande flussu di persone è un altu gradu di usura.

6. Ultra light è ultra-thin.pavimentu SPC hà un gruixu di circa 3.2mm-12mm è pisu ligera, chì hè menu cà 10% di materiali tarra ordinariu.Hà vantaghji incomparabile in u cuscinettu di a scala è u spaziu di salvezza in edifici alti.À u listessu tempu, hà vantaghji spiciali in a ricustruzzione di vechji edifici.

7. Hè adattatu per u riscaldamentu di pavimentu.U pianu SPC hà una bona conduttività termica è una dissipazione uniforme di u calore.Ghjoca ancu un rolu di risparmiu d'energia per e famiglie chì utilizanu un furnace murale per riscalda u pavimentu.U pavimentu SPC supera i difetti di petra, tile ceramica, terrazzo, ghiaccio, friddu è slippery.Hè a prima scelta di riscaldamentu in pavimentu è pavimentu di cunduzzione di calore.

In più di e caratteristiche sopra, u pavimentu SPC hà ancu e caratteristiche di alta flessibilità, assorbimentu di u sonu è prevenzione di u rumore, resistenza à alta temperatura (80 gradi) è resistenza à bassa temperatura (- 20 gradi).


Tempu di post: 15-mar-2022